Sidor

fredag 9 juli 2010

VARMT !!!!

Det var i skuggan jag "parkerade" idag. Fast det var MYCKET varmt i skuggan med. Inne var det riktigt behagligt. En sådan behaglig temperatur att både dammsugare och scrapgrejer åkte fram . En liten stund ! Sen satte jag mig ute i den skuggigaste vrån och virkade ett mobilfodral , som ska bli en present i helgen. Virkat och scrappat får jag visa när firandet är över. Hur ska vi kunna sova i denna värmen ? Kanske i källaren. Men inte klaga utan minnas allt jämmer i våras. Fast jag tycker nog att ...

LAGOM ÄR BÄST.

4 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Tack för din kommentar hos mig, kul att läsa om din dag:)
Vi satte i vår golvfläkt i sovrummet, inte en natt:)
Blir inte mycket virkat/stickat i denna värmen.
Kram Annika

Maria sa...

Ja, värmen håller i sig och man ska väl inte klaga, men håller med dig om att lagom är bäst!vi har också källare - inredd - så där kan man ta igen sig en stund. Fortsätt att njuta av sommaren!
Maria

Black Iris sa...

Håller med om att lagom e bäst. 3 myggfönster i stugan + en fläkt i sovrummet och ändå för varmt.
Målning av olika slag i skuggan är vad jag orkar med.
Virkningen klibbar ihop sig av mina svettiga händer.

Kram Maidi

Mys och hemtrevnad sa...

man ska inte klaga på värmen, men är det kanske lite för varm nU?!?!*ler. IFs inte dumt med heta sommarnätter heller*fniss* kramis semlan