Sidor

onsdag 14 april 2010

VINNAREN !

Imorse vid frukostbordet anlitade jag min slumpgenerator , d.v.s. min man , som fick dra vinnaren av bloggcandyn. GRATTIS ANNELI !!
Skriv din mailadress i kommentaren efter mitt inlägg, så jag får kontakt med dig !!
Det här var ju väldigt roligt att ha en utlottning , så det kommer nog snart fler. Skulle ni vilja tävla om jordgubbar ? Jag är ju lite "inne" på dem nu.
Solen skiner från klarblå himmel. Morgonpromenaden med Ajax till blåbärsskogen är redan avverkad. Det blir en fantastisk dag idag tror jag .

4 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej

Vad glad jag blev höll på att smälla av JÄTTE GLAD vinner sällan

Du vet nog vem jag är vi träffades på Rockneby julmarknad

mail adress : info@cawo.se

Vi hörs av där
//anneli

Ellis sa...

Grattis till Anneli!
Jordgubbar låter som en trevligt tävling! =)
Kramar

Vera sa...

Grattis till Anneli :)
Och grattis till dig Eva!!! En månad- det är en bra början på en fin blogg som är riktigt rolig att titta in i och läsa.
Du gör mig skitglad med dina kommentarer, det är just sånt som ger extra drivkraft att fortsätta blogga- för hur kul är det om INGEN vill skriva en endaste liten kommentar nån gång?!

Tyvärr hann jag inte med din första candy men jag ska hålla ögonen öppna framöver, dina alster är inte fy skam att ha i sina ägor *ler*

Ha en underbar dag och njut av eran härliga vår!!

Stor kram/ Vera

ps: jag tänkte lägga dig som favvo i min blogglista, jag hoppas att det är ok för dig. Om inte så får du hojta till så respekterar jag det! :)
ds

Lena sa...

Grattis till Anneli!!! Det är så kul med bloggcandys..har börjat plocka ihop till min som snart ska äga rum...

Tycker absolut du ska lotta ut lite jordgubbar!!!

Kram