Sidor

fredag 9 april 2010

Tre nya födelsedagskort

Hej hopp !
Ni glömmer väl inte att gissa på spåren av djur som jag såg i skogen häromdagen "Vilka har bajsat i skogen ?". Och inte heller mitt scrapgodis som håller på till den 13 april.
Jag har varit i Stockholm med en av mina svärdöttrar torsdag fredag och besökt den stora trädgårdsmässan "Nordisk trädgård" i Älvsjö. Det var en fantastisk upplevelse, där vi utan några problem travade runt i fem timmar. I helgen ska jag lägga ut lite bilder därifrån och även berätta vad jag sett. Till dess får ni se några nya kort. Det första är akutgjort till en 80årig födelsedag. Önskemålet var : ganska enkelt, inte mycket dekorationer, men med stil och så här blev det.......

Den här stämpeln är ganska kul tycker jag. Den är köpt på Stämpelgården , kommer från
"designs by Leerè". Papperet från My little shoebox.
Stämplarna här är från Skogstokiga och det glittriga papperet från Bo Bunny. I helgen ska jag visa både bilder från trädgårdsmässan och vad jag gjorde i bussen till Stockholm !!!! "Ses" igen !

2 kommentarer:

Inga Larsson sa...

Go`morron! Ja ,jag är uppe före tuppen,men det är katten som väcker mig,en underbart kelig hittekatt.
Det är härligt kul kort du gjort..du är verkligen aktiv.KUL.
Ska bli kul att se bilder från Sthlm.
Ha det bra// Inga

Ellis sa...

Vilket härligt muffinspapper på det andra kortet och alla kort är jättefina! =)
Kramar