Sidor

onsdag 22 september 2010

EN BUKETT ROSOR TILL DEJ ! Ja just till dej!!!

Sommarbuketten du fick av mig har väl vissnat nu, så jag har gjort en höstbukett till dig.


VARSÅGOD...ta den och njut av den på din blogg !!


Här kan du SE hur man gör rosorna..... HÄR

Idag kom den där efterlängtade solskensdagen. Tänk vad solen gör skillnad. Man hoppar upp ur sängen, på med "paltorna" , kopplar hunden och sen ut ...ut...ut.

HÄNG MED PÅ VÅR MORRONPROMENAD !!!!


Flerfamiljshus i skogen !!!

Enfamiljshus mitt i skogen !!

GIFTIG !!! Men vacker !

Ätlig !!! Mycket vacker !!!

Vita streck på vägen ????? Hur har de tänkt måla här ????

Trefiligt ??????????????????

Milstenen.

Björken är fortfarande GRÖN .

Lönnen är också GRÖN !! Utom en liten hörna .

Man tar vad man har............keps med kantareller.

Man ska inte leta för mycket efter de där gulingarna. Kanske. Man bara snubblar över dem ändå, verkar det som.

" Hösten är en andra vår, där varje löv är en blomma".

Jodå, idag har det verkligen varit vårlikt i luften, 17 grader och ännu mer i solen.
MER...........MER !!!!!!

13 kommentarer:

Ellis sa...

Vilken fin bukett, härlig höstpromenad! =)
Solen har lyst här också idag, skönt som omväxling! =)
Kram

Lindha sa...

Vilken härlig dag! Jag norpar gärna buketten och låter den pryda min blogg!
Tack!

Kram Lindha

LenA sa...

Tack för en härlig bukett och en njutbar promenad i dina trakter!

Kram Lena

Bettan sa...

Den här buketten är verkligen höst fin!! Jag tar gärna emot den och "ställer" den i min blogg.TACK!!!
Kram sytanten

skapa och inreda sa...

Vad roligt att få följa med dig på din promenad :)
Underbar bukett som jag gärna tar emot och visar på min blogg.
Kram Annika

Lena sa...

Underbara bilder!! Jag känner mig "hemma" i varenda en..

Superfin bukett!!

Kram dotera

Jenny sa...

Tack!
Jag tar också gärna en bukett med höst-rosor och pryder min blogg med!

Kollade på länken där dom visar hur man gör och det måste man ju prova!

Så fina!!

Kram, J:son

Black Iris sa...

Tack så mycket för den fina buketten . Det här vill ju givetvis jag också prova på.

Kram Maidi

Maria sa...

Tack för att jag fick "följa med" på promenaden. Du har verkligen härliga omgivningar. Jättefin lövbukett!
Kram, Maria

Mormor S sa...

Jag tar gärna med mig din bukett av rosor till min blogg.
Vilka härliga bilder på höstpromenaden. Flerfamiljshuset du visade, är det en myrstack?
Det var ett jättebra namn på den.
Ha det bra.
hälsningar Siv

Tångsnällans blogg sa...

Hej Eva! Det är första gången jag tittar in till dej. Vilken härlig och inspirerande blogg du har! Jag är en stor rosälskare och tar gärna med mej dina vackra höstrosor och låter dom lysa upp min blogg. Stor kram till dej!

Myricas Farmor sa...

Vilken god skogspromenad det blev av dina bilder, dom var jätte fina.
HA det
kram

susanne´s smulor sa...

Vilken härlig morgonpromenad!
Å tack för de fina blommorna, inte varje dag man får en bukett bara sådär...
ha det så bra/sussa