Sidor

onsdag 10 november 2010

Vill du ha en alldeles egen ..........JULKALENDER ???

Nu är det snart dags att hänga upp adventskalendrar av olika slag och ha spännande lucköppningar....men nu ska du som ....

virkar , stickar eller är galen i garn

 få chansen att ha en egen JULKALENDER därhemma på väggen.
Den innehåller ett paket för varje advent alltså 4 paket . Dagarna där emellan får du "hia" dig som man säger i Skåne . Paketen har förstås anknytning till sticka/virka/garn.


Samtidigt har jag idag passerat   9000 besökare    och jag bugar och tackar så innerligt för era besök på min blogg , för alla gulliga och fina kommentarer och för alla kompiskontakter som jag fått tack vare bloggen.


Jag är sååå glad för detta !!

KRAM TILL ER ALLA !!!


Om du vill vara med och vinna min julkalender gäller följande ( som vanligt )

- Skriv en kommentar under detta inlägg

- Länka bilden till detta inlägg i din egen blogg med en text till

- Bli följare till min blogg, om du inte redan är det ( alla följare som är med i utlottningen får en extra lott )

- Har du ingen egen blogg får du vara med ändå, men måste skriva din mailadress .

- Du måste lämna din kommentar senast 21 nov.


Vem ska vinna den ??????? Spännande !!!!!!!!


Naturligtvis får du vara med i min adventskalender också om du vill !!!


81 kommentarer:

Mimmi Hek sa...

Jag är gärna med och tävlar. Naturligtvis länkar jag och följare är jag ju redan. Spännande!!!

Anonym sa...

Jag är givetvis med å tävlar! Nåt sånt här kul kan man ju inte missa att vara med på! Länkar från bloggen och är följare sen tidigare. Håller tummarna stenhårt nu!

Skaparglädje sa...

Åh, vad roligt. Jag vill vara med och tävla hos dig. Jag länkar och jag är redan följare till din blogg.
Kram Anne-Lie

Ida sa...

Vad spännande. Jag vill vara med och tävla. Länkar från bloggen och jag har börjat följa din fina blogg.

Rumpetuss sa...

Hej!! självklart vill jag vara med i din trevliga tävling!! Har nu blivit följare av din fina blogg och har länkat på min blogg!! //Rumpetuss

Sara sa...

Åh så spännande! Jag är gärna med! Länkar från min blogg och blir följare :)

Myricas Farmor sa...

Klart jag vill vinna, jag länkar oxå.
Ha det
kram

Anonym sa...

kan man tävla om båda? isf är jag med i denna utlottning oxå
/ joannabapari@hotmail.com

Bettan sa...

Klart att jag vill vara med här oxå!! Jag länkar och följare är jag redan. Kram sytanten

Bland nystan o papper sa...

Åååh, det är klart jag vill vara med och tävla. Länkar och följer dig.
Hoppas hoppas hoppas :)

the_door_to_me sa...

Självklart vill man vara med och tävla, det är alltid roligt!
Mvh
Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Lindha sa...

Jag är gärna med och tävlar här också! Tusen tack igen för din generositet! Har länkat på min blogg!

Må så gott!
Kram Lindha

Fiff sa...

Men OJOJ, så spännande! Jag vill självklart vara med! Vilken söt och bra idé av dig. Och snällt! Jag har länkat med bild :-)

Marthe Lovise Klæbo sa...

Jeg blir gjerne med i konkurransen, og har allerede lagt ut et innlegg på bloggen min :D

Caro sa...

Jeg vil gjerne være med og konkurere om den fine julekalenderen.
Har laget et innlegg og linket til begge kalender-konkuransene dine.

Anonym sa...

Klart jag vill vinna...jag länkar och har blivit en följare...
Förresten fin blogg!!
Kramizar från norr!!

Anonym sa...

Hej

Gör en test här också, håll tummarna nu............




//anneli
info@cawo.se

Pixi sa...

Ohh vad roligt ,klart jag bvill vara med på detta fina vinstpaket...visst är man fortfarande som ett barn när det gäller julen ,är nu följare o länkar med text o bild till dej..ska hålla tummen extra hårt nu ,hhe..kraaam =)

Maria sa...

Vilken söt adventskalender! Lagom med ett paket för varje söndag. Naturligtvis vill jag pröva lyckan! Har också länkat till dig i min blogg.
Dottern vill fortfarande ha en paketkalender, fast hon är 14. Det blir svårare och svårare....
Kram, Maria

Sara sa...

Måste självklart försöka vinna denna också, jag blev nyss följare och länkar i min blogg!

Anonym sa...

oh så fin den är det hade varit en riktig julklapp att vinna den.
tyvärr har jag ingen blogg

vivecaholmgren@yahoo.se

Hedvig sa...

Åh vilken underbar tävling! Självklart vill jag vara med... Jag lägger upp länk under morgondagen och följare är jag ju redan...

Kram!

monikanen sa...

Åh,vilken underbar blogg.Blev följare direkt,nu är det bara att hoppas på fru fortuna:)
Spännande..................

Kram Monica

Tomtan sa...

HAr länkat *ler*

Skruttmärtha sa...

Jag vill oxå vara med och tävla.
Har fixat att jag är följare och länkat på min Blogg.
Kram

Sirpa sa...

Så fint!
Jag vill gärna prova min tur här också! Länkar och är som följare!
Mys mys!
Kram Sirpa

mary-ann sa...

vill gärna va med :)) länkar och har blivit följare :))

ps...grattis till alla dina besökare...

A-I sa...

Oi så gøy! Ser ut som du har en fin blogg også, her vil jeg lese mer! Jeg linker fra bloggen min og har lagt meg til som følger, så det blir 3 lodd.

Mormor S sa...

Jag vill absolut vara med och Jag har länkat i min blogg på vänsterkanten.

Jag har länkat på mitt sätt men skall se om jag klarar av som följare också

Trevlig helg önskar Siv

lulle2 sa...

Ja, det vill jag jätte gärna!! En så rolig kalender. Bloggar inte men följer dig, så två lotter.

Åsa R sa...

Hej.
Vill gärna vara med och tävla. Länkar och följer din blogg. :)

Skogsflickan sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna!! Följare är jag redan och jag ska genast bege mig till min blogg och länka hit!

Kram, skogsflickan

Annica sa...

Självklart vill jag vara med här oxå.
Mvh Annica

SUADDA sa...

Grattis till dina besökare! Klart jag bara måste försöka vara med och vinna på så spännande saker! =)

Är redan följare, kommenterar här och länkar även med bild på min blogg (kolla den högra spalten).
Borde bli 3 lotter ? ;)

Sunna sa...

Underbar utlottning, klart jag är med

Tångsnällans blogg sa...

Den där jättefina julkalendern skulle jag allt bra gärna vilja vinna! Jag tar två lotter på direkten! Blir inte mycket gjort nu när jag sitter här med korsade fingrar och tår! Ha det gott!

Anonym sa...

Oj, va spännande! Klart man vill vara med i utlottningen. Har ingen egen block dessvärre, men hoppas på tur ändå. Kram från Anna-Karin
(anna-karin.persson@oktv.se)

Marie sa...

Jag är gärna med och tävlar.Jag har tyvärr ingen egen blogg att länka till.
marie.thelander@hotmail.com

LadyNight sa...

Spännande! Jag vill gärna också vara med :) Har länkat från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar") med bild och text. Blev precis även följare :)

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com
pysselstund@live.se

4U2 sa...

Jag är gärna med om utlottningen av adventskalender.

Lotte sa...

Jag är gärna med i din utlottning. Jag både följer dig och länkar hit.

Sussry sa...

Åh så fin! Vill också vara med. Länk finns hos mig och jag är följare av dig.
Ha det gott!

EnProvBlogg sa...

Hej! Grattis till besökarna!
Hittade din blogg i dag, En jätte fin blogg har du!
Länkar från min blogg!
Jag följer din blogg nu!
Kram

Inga-Lill sa...

Jag vill deltaga. Stickning och virkning är en stor hobby. Varma hälsningar! från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Birgitta sa...

Vad roligt att kunna vinna något fint hos dej. Jag är gärna med och tävlar - länkar och har blivit följare.
Kram Birgitta

Mauo sa...

Grattis till alla besökare!
Jag förstår dom ;)

Har länkat från min blogg och är följare av din. :)

Spännande med tävling och hur kan man låta bli att vara med med såna fantastiska priser! :)

Maja sa...

Hejsan, blev följare med en gång! Ska länka från min blogg också! :D
kramar,
//Maja (virkans amigurumi)

Dragonstar sa...

Jag vill jättegärna var med och tävla =)
Vad spännande =)
JAg har igen blogspottkonto aktivlt längre.
JAg har en mejl och jag är inne på IFokus. Där är jag Dragonstar.

inkas sa...

Åh va skoj! Jag vill vara med och tävla.
Jag har blivit följare och länkat till dej från min blogg
http://worthlesslines.wordpress.com/

Nu är det bara att hålla tummarna stenhårt och fortsätta läsa din blogg!

Emma sa...

Denna skulle jag vilja vinna till min moster =) garner och grejer är hennes melodi. iceblueeyes_85@hotmail.com //Emma

Edun sa...

Jag är gärna med och tävlar, är fäljare

Claire sa...

Oj, så här vill jag fira advent :) Jag vill naturligtvis vara med och tävla. Jag länkar till tävlingen på min blogg Claire´s gott och blandat (klicka på mitt namn bara) och följare blev jag precis :) Hoppas jag vinner!

Sanna sa...

Vill självklart vara med och försöka vinna din fina julkalender. Länkar inne hos mig och hoppas på tur.

Kram

Inge sa...

Grattis till 9 000 besökare. Självklart vill jag vara med och tävla om en så härlig vinst. Tre lotter, tack, följer och har länkat i höger sidpanel på min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Fijaffa sa...

Vilken häftig utlottning, klart man vill vara med!!! Länkar på bloggen, är redan följare.

Therese sa...

Även jag vill pröva min lycka i din utlottning. :) hat länkat på min blogg med bilden.
Trevlig fortsättning!
Therese

Fingerfärdig sa...

Jag har gjort ett inlägg och länkat hit.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15744590

Katarina Tengström sa...

jag vill gärna vara med

majkatt@hotmail.com

katarina tengström sa...

Min blogg jag hade förut funka fortfarande. så jag länka men fick inte dit nån bild

Maria sa...

Då jag även gillar att sticka och virka så kan jag inte motstå frestelsen att delta även här. Grattis till alla dina besökare.
/Maria

Anneli sa...

Åh vilken rolig utlottning. Jag länkar såklart från min blogg och lägger till mig som följare.

/Garnfröken

Eva sa...

Naturligtvis vill jag vara med på en sån trevlig tävling.
Naturligtvis länkar jag!

Lissan sa...

Hej !
Så kul med en galenigarntävling:) Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg.
Mvh
Lissan

Nettan sa...

Ännu en kalender, hurra!! Jag gör samma med denna, följer din blogg, länkar från min blogg och nu sitter jag här och håller tummarna =D

tilda sa...

Jag är ute i sista minuten! Klart att jag vill vinna din fina kalender.Jag länkar och blir följare.

Unknown sa...

Vilken sida du har !!! Självklart vill jag följa den samt att givetvis så länkar jag då det är klart att jag vill vinna !!!!

Sanne sa...

Klart att jag vill vara med och tävla! Länkar från min blogg och har blivit följare

Jenny sa...

Ojojoj....flåsar lite!

Men det var i grevens stund jag hann med och ta en lott jag med...(:

Har länkat från min blogg och SJÄLVKLART lagt till mig som följare till Din blogg.

Haha....så går det när man byter blogg....då "kommer man visst av sig lite"...(:

Kram!
Jenny

Tea Lady sa...

Vad trevligt! Jag är gärna med och tävlar om den. Jag länkar i bloggen min också!

Kram
Lena

BertaStina sa...

Här vill BertaStina oxå vara med =) men är alldels för stressigt här hos BertaStina för att få ro o skriva vad man vill.
Men en fin o trevlig blogg har du.
Ha det gott

Anonym sa...

Hej!
Vilken rolig tävling! ;)
Jag blir gärna med, och tar en lott.
Fortsatt trevlig helg!

Hälsningar Nina C.
nina.c.hall(at)gmail(dot)com

maska sa...

Ja jeg blir gjerne med.
Ha en fin helg. :)

Anonym sa...

är gärna med och tävlar om den mysiga kalendern
ulla
ubhagglund@hotmail.com

Emmy sa...

hej grattis till besökanra!
Jag är gärna med och tävlar!
Har ingen blogg:(
Kram Emmy
p.s min mail är em.lars@otmail.com

Helena Dacker sa...

Jag vill också vara med och tävla, hade varit så himla roligt att vinna...
Har länkat hit via min blogg!

Marika på Odlingspyssel sa...

Åh vad fin kalendern är, jag är väldigt gärna med och tävlar. Har blivit följare också :)

maxell sa...

Aaah va härligt med en kalender med gran... nej garn. ;)

Vi är gärna med och chansar. Länkar från här.

Pius sa...

KUL! Tävlingar och jul gillar jag.

Självklart har jag lagt ut en länk till din sida på min.

freja sa...

Hej! Hittade hit på sista tävlingsdagen, så jag skriver en kommentar jag med och håller tummarna!

Britt-Inger sa...

Snacka om sista minuten haha..
Hoppas på tur :) Har länkat till min blogg.
Kram,BI

Malin sa...

Hej, jag är ny läsare av din blogg och ser förstås att jag är för sen för att tävla, men jag vill bara säga att det var en otroligt fin kalender du gjort!
//Malin