Sidor

måndag 22 november 2010

Vinnare och en ny chans !!!!

Ja så var det dags att presentera vinnarna.  Den här gången hade jag så många kommentarer att jag tog hjälp av random.org till dragningen. Dessförinnan hade jag skrivit numrerade listor med alla era namn och lagt till de som skulle ha extra lotter.

SÅ HÄR BLEV DET :

Vinnaren av adventskalendern blev .........



 STORT GRATTIS TILL DIG !!!

Och vinnare av julkalendern blev ..........



STORT GRATTIS TILL DIG !!!

Jag skickar så fort jag fått adress .

MEN HALLÅ DÄR !!!!!!!

Gråt nu inte en skvätt för att du inte vann, för här kommer redan en ny chans .

Mitt i denna tävling passerade jag ju 10000 besökare . Och jag kan bara hojta....

 HURRA och TUSEN TACK..

... för alla gulliga bloggkompisar och andra besökare som tittar in till mig.
Jag vill därför ge er ännu en chans, denna gången blir det en hemlig lite större julklapp och en lite mindre julklapp också hemlig.

Dina förutsättningar är dessa två :

                    - Skriv kommentarer till mina inlägg fr.o.m.24 november t.o.m.12 december
                       Du får en lott för varje kommentar . Jag drar två vinnare   kl 22 den 12 dec.

                    - Länka med bild och text till min utlottning på din blogg . (Bilden kommer imorgon !)

                    - Har du ingen blogg , lägg till din mailadress i kommentaren.

ÄN EN GÅNG LYCKA TILL !!!

Ha en bra måndag !!!!

53 kommentarer:

Susanne sa...

Det här vill man ju inte missa, så jag kommer att kommentera. I första kommenteraren får jag Gratulera till vinnarna som hade turen med sej!!!!

gotland(at)speedmail.se

Carina sa...

GRATTIS till vinnarna =)

Hedvig sa...

Grattis till vinnarna!
(Fast jag måste erkänna att jag är sjukt avis...)

Myricas Farmor sa...

Snyft, men det var ju gulligt att det blev ännu en chans att vinna.
jag länkar så fort bilden kommer.
Ha det gott
kram

Black Iris sa...

Haha, vad du ligger i. Klart jag ska försöka hänga på det här. Vi får se hur jag lyckas. Jag missade ju din förra tävling.

Kram Maidi

Britt-Inger sa...

Grattis till Vinnarna!!
Kram, BI

Nettan sa...

Grattis till vinnarna (... fast jag är grymt avis...)!!!

Vad snäll du är som genast startar en tävling till, jag är genast på och länkar så fort bilden kommer =)

SusanLotus sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! :)
Jag kommer så gärna in och fortsätter tävla nu när du fortsätter att dela ut fina paket :)
Vad fint julig du har gjort din sida förresten.
Ha det jättebra! Kram

Anonym sa...

grattis till er som vann.
jag kan tala om är grön av avund smile
vivecaholmgren@yahoo.se

Marie Havén sa...

Hej Eva!
Först och främst grattis till vinnarna. Jag har följt din blogg
ett tag nu, du är så himla duktig med allt.Följer även din dotters. Och skriver recept som en galning
och lagar den. Så himla gott.
Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i din nya utlottning.
Ha nu en bra vecka med din man och din gulliga hund.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!! Det här vill man ju inte missa, så jag kommer kommentera ;)

/Lisa

Bettan sa...

Hej! Om det är jag som är "Bettan" så blev jag alldeles jätteglad. Jag mejlar min adress till dej. Kram sytanten

Alva sa...

Det här får jag bara inte missa! Jag ska kommantera och länkar när bilden kommer:)
/Alva

Pixi sa...

OHHHH VAD ROLIGT!!!! HOHO Då kan jag få bli BARN på nytt ,så skoj!!TACK Eva !!Du har gjort min dag till en glädjedag idag !! TJOHO!!! (Det kan jag leva på länge nu )Kram kram =)

Pixi sa...

Jag kanske e blind,hittar inte din mailadress..du kan skicka ett mail till min..
poccahontas_69@hotmail.com
Kraaaaam

Mutte sa...

Tillykke til vinderne, hvor er I bare heldige.

Susanne sa...

Ett STORT GRATTIS till vinnarna...
Så himla snällt av dig Eva att starta en ny chans till att få vinna dina härliga alster..
Jag vill jättegärna vara med och ta chansen!!!
GRATTIS du med Eva till att ha fått så många besökare!
Kramizar

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till dina många besökande och grattis till vinnarna i utlottningen! kramis semlan

Lotte sa...

Grattis till vinnarna! Vilken kul ny tävling. Den måste man ju hänga på. ;)

SUADDA sa...

Vad synd att jag inte vann! snyft! ;)
Men säger grattis till de lyckliga vinnarna! =)
Tack för din tävling!
Och fler chanser till vinst verkar ju komma senare också!
Trevlig kväll!

Mimmi Hek sa...

Stort GRATTIS till vinnarna!!

skapa och inreda sa...

Stort grattis till vinnarna!
Klart att jag vill ha en ny chans :)
Kommer att länka så fort bilden kommer.
Kram
Annika

Veronica sa...

Först vill jag säga GRATTIS till vinnarna.
Kul idé med ytterligare en chans att vinna. Det är ju alltid kul att få kommentarer. Återkommer...

Lissan sa...

Grattis till vinnarna!

Lindha sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Hade ju inte haft nåt emot att vara en av dem!

Ser fram emot en ny tävling!

Må så gott! Kram Lindha

Mimmi Hek sa...

Svar på din knyppelfråga: Ja, man klipper av alla trådarna, rätt av. I slutet av kjolen ser du kanske att det inte är glest utan väldigt kompact knypplat. Det blir så när man knypplar in trådarna så att dom låser varandra. Svårt att förklara, betydligt enklare att visa.

Fiff sa...

Oj, så trevlig med en ny utlottning! Och vilken fin ny julig header du har fått till!

Bettans Bravader sa...

Hej Eva

jag hänvisar till din blogg från min för jag tycker flera skall få chansen till det super bra tipset du gav ang uppdatering av blogg/inlägg .Hoppas det är ok med dej att jag länkar. Ha det fint Hälsningar Lisbeth

Skaparglädje sa...

Grattis till vinnarna. Vi andra gör ett nytt försök.
Kram

färg o form sa...

Tjohej!! Vad roooligt att hitta till dig och dina inspirerande pyssel.....nu måste jag fortsätta titta kring....
Trevlig kväll//Hanna

Birgitta sa...

Grattis till vinnarna. Jag kommer tillbaka och vill vara med i din nya tävling.
Kram Birgitta

Jenny sa...

Grattis till båda vinnarna, och en alldeles speciell extra-kram till Pixi som är en av mina äldsta bloggvänner och som jag dessutom haft glädjen att träffa flera gånger i verkliga livet!!
Åter igen....GRATTIS!

Kram, Jenny

Unknown sa...

Va roligt, då kanske man inte går lott lös Kram Elin

Anonym sa...

Grattis till alla besökarna
Vill inte missa denna utlottning
håll tummarna ......

info@cawo.se

//anneli

Lena LH sa...

Det här vill jag vara med på;)
Men vet ju fortfarande inte hur man länkar, antagligen är jag lite lätt blåst men har inte lyckats klura ut det.
Men med är jag;))))))
LenaLH

Anonym sa...

Grattis till alla besökande!
Och till vinnarna!
Vad trevligt att få en ny chans! :)
Jag tar en lott och håller tummarna.
Ha det så bra!

Hälsningar Nina C.
nina.c.hall(at)gmail(dot)com

AnNie sa...

Grattis till de som vunnit, jag vill gärna vara med på den nya och grattis till dej för besöksantalet. Inte så underligt för det är en jättefin blogg. Provar att länka. mvh annie

Maja sa...

Vad kul! :D Hoppas jag vinner ett paket, det ser jätte spånnadnde ut! :)
VArma hälsningar,
//Maja (virkans amigurumi)
Ps. ska länka från min blogg osså.

Sanna sa...

Grattis till två lyckliga vinnare och tack för ännu en trevlig tävling. Jag som höll tummarna så hårt och ändå hjälpte det inte.

Kram

Eva sa...

Ett stort grattis till vinnarna och tack för en fin tävling !

Hoppas ni har mindre vatten i dag,stackare!

Ellis sa...

Grattis till vinnarna! =)
Kram Elenortefas

Ellis sa...

Grattis till vinnarna! =)
Jag är gärna med på den nya tävlingen, har länkat i min blogg!
Kram Elenor

Anonym sa...

Grattis till vinnarna jag är gärna med på din nya utlottning. Vilken fin blogg med många bra tips! Det ska bli kul att följa den! Ha en fortsatt trevlig kväll! kram Nina

Tomtan sa...

Jag länkar på direkten!!!!! Tomtan

Koneko sa...

Oj inte illa med två tävlingar! Grattis till alla besökare :)

Agneta sa...

Den här tävlingen med paket vill jag vara med i så jag har länkat i min blogg.

Fijaffa sa...

Hej Eva! Grattis till alla dina besökare. Självklart är jag med och tävlar. Kommenterat har jag gjort några gånger men länkning plus kommentar här har ite blivit av förrän nu. Bättre sent än aldrig :-)

Gunilla sa...

Grattis , kul med så många besökare ...jag vill gärna vara med och pröva lyckan.... lägger en länk på min sida /Kram

Maj-Lena sa...

Jag är också med och tävlar med 1 lott.

mlaymark@gmail.com

Misu sa...

Grattis till vinnarna

Eva i Halmstad sa...

Hej
En sån fin kalender =)
Är gärna med i din nya tävling.
Ha en go helg
eva

Anonym sa...

Nu är man sent ute och i sista minuten men vill gärna vara med i tävlingen.
lillemor.fr@netatonce.net

Gunilla sa...

Här halkar jag in på målsnöret.

Men jag hoppas att jag hann med.

Ha det gott
Gunilla