Sidor

söndag 14 mars 2010

PREMIÄR

Oj vad spännande med en egen blogg. Det här får bli mina första stapplande steg att skriva, men i mitt huvud finns redan massor med idéer om hur jag ska använda den.
Jag kan ju börja med att berätta om en fantastisk födelsedag. Jag är nog barnsligt förtjust i födelsedagar. Och sådan tur att få fira den en lördag. Uppvaktning på sängkanten av make och hund och STORA paket ! Min underbara familj på middag och Melodifestivalsmys. En liten tippavinnare-tävling avslutades med utdelning av en flaska vin och en biobiljett, till de som lyckades tippa Anna som vinnare. (Varför var det så få som gillade Peter Jöback ??). Kalasandet fortsatte idag söndag med goda vänner och grannar på ett riktigt kafferep. Tack alla som kommit till mig med vackra blommor och en massa härliga presenter och STORT TACK till dig Lena för detta spännande initiativ. Ska snabbt nog lära mig att sätta in bilder m.m.
Imorgon måndag , ny vecka, nya möjligheter !!!!! Ha det gott !!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till första inlägget!!! Du kommer lära dig supersnabbt hur den funkar!
Roligt att du är nöjd med din födelsedag.=)
Ser fram emot vad du tänker hitta på här framöver...

Kram och Lycka till!!!

annkan sa...

Men så spännande!
Det var en riktig kul present som du fick.
Nu kommer jag att följa dig och din blogg och se vad du skapar.

Grattis och lycka till. :-)