Sidor

fredag 26 mars 2010

PÅSKPYNT-äggvärmare

Nu é de´ dags för fredagsmys !!!!! Vilken fantastisk dag det har varit. Vi hade över 15 grader , fåglarna kvittrade och tranorna skriade där borta någonstans. Och HURRA, snön har smält där mitt växthus ska byggas. Ja det är förstås en vattenpöl där nu. Och veochfasa, det är förespått snöblandat regn i helgen ! Hoppas vädergubbarna har fel. Det har varit en skön dag på ännu ett sätt . Solveig och jag har simmat MÅNGA meter. Och som vanligt tog vi en fika efteråt. Det gäller att inte tappa för många kalorier. Sen var jag hos frissan Veronika i Kalmar. Det blev lite klippklipp och påfyllning av färg. Gu´vad man känner sig fin när man går därifrån. Nu måste jag visa Solveigs äggvärmare, hönorna. Hon hade i sina gömmor hittat ett melerat bomullsgarn och se hur det blev.

Bilden är inte så tydlig. jag tog den med mobilen . Visst blev de jättefina !!
Ha en riktigt skön fredagskväll !!!!!

Inga kommentarer: