Sidor

måndag 10 maj 2010

Fler kort från Torsås-träffen

Här kommer två kort till från igår. Som ni ser gillar jag att göra färgglada kort med ganska många dekorationer på. Blommorna kan jag ju slösa lite med eftersom vi köpte så billigt från England. Stämpeln är Skogstokig. Det blev visst två "ätbara " kort utan att jag tänkte särskilt på det. Lakritskonfekt är ju inte fel och när det dessutom finns både papper , stämpel ( Skogstokig ) och plastdekorationer så är det roligt att matcha .
Här hemma har nästa stora projekt startat. Ja ni ser !!! Takfönstret som bara har läckt in ska bytas ut mot en takkupa, till att börja med. Men vad händer ........ni kan ju bara gissa !!!!!! Det börjar förstås ösregna . Lite vanskligt att ta bort ett takfönster då !!!

Imorgon hoppas vi på sol, eller åtminstone uppehållsväder. Och ikväll ska jag på något kul, som jag tror att flera av er skulle hänga med på. Vad då ? Titta in imorgon så får du veta.
Gå nu in genast och kommentera på LENAS blogg så har du chansen att vinna något fint !!!!!!!!!
Ha en skön måndagkväll..........

3 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Skulle vilja gå på kurs hos dig för att lära mig göra egna kort:)
Jättefina är de.
Kram annika

Anita/AniLi sa...

Hej!
Roligt att du vill vara med i min BlogCandy,
önskar dig lycka till!

Anita

Vera.m.fl sa...

Superfina kort :)
Jag vill oxå ha en takkupa i stället för våra tre takfönster (har oxå drabbats av takdropp) men det projektet ligger fortfarande bara på "önskelistan" *s*

Ang din signatur- den blev ju kanon med transparent bakgrund :) Jag vet inte var du lagt den i layouten på bloggen men jag gjorde enligt följande;

* Logga in på bloggen(bra start ;))
* Gå på fliken "inställningar"
* Välj "formatering"
* Bläddra längst ner till "mall för inlägg"- DÄR kopieras den HTML-kod in som man fått på Mylivesignature.

Jag får alltid med min signatur i varje inlägg och det bästa av allt- den kommer alltid på samma plats :) Testa och se om du får till det. Ev måste du starta om från början och göra om din signatur (om du inte har kvar den gamla koden) men det går ju snabbt nu när du kan det *ler*

Hur går det med växthuset, någon sådd på gång?

Ha det gott!
KRAM