Sidor

tisdag 24 maj 2011

Innesittardag !!

Kanske inte sitta så mycket , men en bra stund blev det i scraprummet en sådan här regnig och blåsig dag. Dessutom har jag letat upp två vinnare. Jag tog hjälp av Random som vanligt. Det första numret hamnade hos .........


   CARINA = Carinaskortochgott (scrap)           och det andra numret hos.... 

  AnNie = Anniegumman (garn)

STORT GRATTIS till er båda !!!

Hoppas att ni får glädje av era vinster.
Meddela mig  era adresser så kommer vinsten på posten. Min epostadress finns i "Visa min profil"

Som sagt blev det några kort gjorda idag....igen !! Tittade i min låda och upptäckte att jag inte har några barnkort precis. Nu finns det ett i alla fall.


 Som vanligt är det dags att visa förra veckans JULKORT. Nu börjar det bli många julkort i den lådan. Närmare bestämt 20 . Jag tror att jag ska fotografera alla och lägga ut så ni får se.

 
Ska jag göra något nyttigt nu på em ....eller ska det bli scraprummet igen ???? Hmmmmmm!!!
 

8 kommentarer:

Carina sa...

Jippih....Vad kul. Lämnar adressen i maillådan din. Jättesött barnkort och fint julkort. Här har det börjat spricka upp och solen visar sig. Tidigare har vi haft regn och susk. ha en bra dag.
kramar

Marie Havén sa...

Hej Eva!
Grattis till vinnarna. Ja idag har det varit gräsligt ute, hård vind och regn, Usch!
Gulligt barnkort, jag började med ett kort till en liten nyfödd gosse igår,kim´s kompis.
Så fint julkortet är. Du får alltid till det:)

Ha en skön kväll.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

SusanLotus sa...

Grattis till vinnarna! :)
Här har det också blåst rena rama höstvindarna. Undrar just om vi får in ngt askmoln...? Förra gången råkade jag vara uppe på natten och fick se lite aska regna ner... Coolt. Men ändå inte kanske.
Ha en toppenfin kväll i scraprummet! Kram

Unknown sa...

Grattis till vinnarna
jätte fina kort.
kram Elin

Fiff sa...

Grattis till vinnarna! O det är väl nyttigt att pyssla..? Finns väl inget mer viktigt än det? ;-)

Anonym sa...

Jättefina kort som vanligt! Jag har suttit med ett bröllopskort i två dagar nu innan jag blev nöjd. Tar en stund att komma in i det när man inte gör det så ofta!

Kram

Sanna sa...

Lika flitig som alltid ser jag. Har mycket att läsa ikapp på din fina blogg ser jag, har inte haft tid att titta in så ofta den sista tiden tyvärr.
Hoppas du får en riktigt fin dag.
Kram

Hedvig sa...

Stort grattis till vinnarna! :)