Sidor

onsdag 12 april 2023

PÅSKEN är slut

Nu är påsken över för i år . 

Vi minns den med härliga dagar med familjen och mycket god mat. Precis som det brukar vara. 

"Så nu mina  fina påskgodisgömmor får ni lägga er i påsklådan och vila till nästa år . 
Tack för att ni varit ett fint pynt även denna påsk. "


Lite nytt påskpynt finns det hos oss (och några till) i år. 
Virkade små påskharar att hänga i påskriset blev årets nytillskott. 
Lätta att knåpa ihop med bomullsgarn och virknål 2,5.


Och givetvis ett par egna påskkort som fick åka iväg några mil .



Sen var det det där med födelsedag. 

Min bloggs födelsedag som jag berättade om i förra inlägget. 
Men det var ju faktiskt även min egen födelsedag. 

Tänka sig att termometern också visade de rätta siffrorna . . . .  13 - 3.


De här rosorna får representera alla fantastiska upplevelser, presenter, buketter , hälsningar och överraskningar ,som kom till mig just till den här dagen.
💖




Till sist en röd blomma till er alla , 
nämligen . . 

ÅRETS PELARGON
 
Moonlight Guido


Visst är den vacker och kommer säkert att lysa upp många krukor och planteringar i sommar. 

Njut nu av våren !!!!


Plötsligt dök det upp en massa kommentarer till mitt förra inlägg . Vet inte riktigt vad jag gjort för galet förut, men nu så !!! Tusen tack !!!! Kram igen Eva 


3 kommentarer:

Myricas Farmor sa...

Om jag inte fattar helt fel så har du fyllt år, så Hurra för dig och ett sent grattis
Kram Ingvor

Bibbis blandning sa...

Ha ha ha jösses! Ja det blev konstigt när jag kommenterade och vips kom alla tre med. Nåja, då vet du att jag tänker på dig i alla fall och att jag är här och läser och roar mig.

G*R*A*T*T*I*S på födelsedagen så här lite i efterhand då.
Vilka fantastiska rosor och vilken enorm bukett.

Påskhängena du gjort var gulliga. Du har alltid så mycket nytt här hos dig.

Ha det så bra som du bara kan och nu skuttar vi glatt mot vår och värme.

Mamma C sa...

Grattis i efterskott.
Fint påskpyssel som du gjort.
Kram Carin