Sidor

lördag 3 september 2022

En hel rad kärleksknutar och nya kort

Det har blivit mycket virkande i sommar. Jag fastnade i tekniken Kärleksknutar. Det är ju så att när man kommit in i något som man gillar , så bara flyter det på .
Här ser ni en rad och fler är på G.



Det här garnet var extra roligt att virka med eftersom det innehåller pärlor. 
En finsjal eller hur ?



Jovisst har jag gjort en del kort också i sommar. Inte så många som vanligt, men några. 
Här kommer de !






Det finns ju ett lager med material i mitt scraprum. Men nu är jag mer sugen på att börja med julkorten. Får se när jag kommer igång.  Hur går det för er ???

                      


3 kommentarer:

Eva Sundström sa...

Så fina sjalar och kort du gör! Har bara testat kärleksknutar en enda gång. Det blev en liten sjal som passade till en liten tös som då bara var 1 år. Tonen var att det skulle bli mera men så blev det inte.

Åsa/asamia sa...

Å så mycket fint du visar! Massor av fina sjalar i alla möjliga fina färger och med pärlor!!! Korten är också så fina och nån blir säkerligen glad över ett kort på posten.
Ha en fin dag. Kram ♥

HWIT BLOGG sa...

Underbara sjalar och fint pyssel! Jag älskar att måla och längtar efter att hitta mer tid till det...
Ha en fin lördag!
Kram från ett grått Öland & Titti