Sidor

torsdag 23 december 2010

GOD JUL TILL ER ALLA !!!


Så har vi förvånansvärt snabbt kommit till dan före dopparedan !!! De här sista veckorna har varit fyllda med julpyssel, julgodis, julmat , julbak, julmusik, julstädning, julklappar och mycket mer och nu är det dags att njuta av hela härligheten. Lite "smolk i bägaren" har gjort att glädjen kanske blir decimerad.....nämligen vädret. Kanske inte alla som planerat, kan komma dit de har tänkt för att fira jul.  Hoppas att det ändå ordnar sig på ett bra sätt.

Nu vill jag önska er alla en riktigt

GOD JUL

Ni är alla en stor glädje och inspirationskälla för mig.

Tomtefar hälsar också och önskar även han GOD JUL.

(Visste ni att det är här i skogen han bor......den riktiga tomten !!!! Jo...de´ e´´ sant !!!)


Det här är det sista julpysslet för i år. De ska bli färdiga ikväll vid teven och sen pryda servetterna på julbordet imorgon. Modellen hittar du ( om du fortfarande har pysseltid kvar ) i DROPS julkalender.


Till sist vill även världens sötaste ( och idag...tålmodigaste ) fotomodell också önska alla

EN JÄTTEHÄRLIG JUL ! VOV VOV !!!!!



JULKRAMAR I MASSOR TILL ER ALLA !!!!

EVA

16 kommentarer:

Lindha sa...

Gry blev störtförtjust i tomten du har boendes i skogen!!! Hon undrar om han kommer till oss i morrn... =)

Mys på framför tv:n med ditt pyssel!

Ha en riktigt GOD JUL och tack för all inspiration du delar med dig av!!!

Julkram från Lindha

Mormor S sa...

Jag önskar dig också en riktigt God Jul. Du har gjort så mycket fint till julen.

Många kramar från Siv

Skaparglädje sa...

Du är så flitig med ditt pysslande, du håller på in i det sista.
Skönt för oss alla att få klarhet i var tomten bor och i år är det bra slädföre så då kommer han nog hem till mig också,(det är ju inte så långt)
Jag vill önska dig också en riktigt God Jul!
Kram från Anne-Lie

LadyNight sa...

God Jul! :)

Ellis sa...

Ha en underbar jul och vad fin er hund är! =)
Kram Elenor

maska sa...

God jul.
Flotte nisser du har heklet.
:)

Birgitta sa...

GOD JUL till dej också.
Kram

Lotta W sa...

God och fröjdefull Jul helg till dig Eva.

Julkram fr Lotta W

livetsbergodalbana.blogg.se

Hedvig sa...

Jag önskar dig en riktigt god jul! :)

Ps. Tjusig tomtefar!

Kram

SusanLotus sa...

GOD JUL till Dig också!
Du är själv en riktig inspiratör!
Men jag tror inte alls att tomten bor i Er skog, för han bor i Rovaniemi på polcirkeln. Så det så! ;) ;)
KRAM Sussie

Jenny sa...

Ja, en GOD JUL önskar jag Dej och Din familj också!

Och....ER UNDERBART SÖTA VOVVE!!!
Vilken liten söt-tomte han är!

Och han i glansiga kortbrallor var ju charmig, han me!!!
Hehehe...(;

Kram, Jenny

Marie Havén sa...

God Jul Eva!
Det var den charmigaste tomte jag sett:)
Hoppas han hittar hem till mig oxå.
Det var gulliga tomtar du virkat, du är så duktig:)
Jul vovven är ju bara för söt:)
Hoppas nu att ni får en helt underbar JUL med massor av god mat och många paket:)

Julkramizar
marie.haven@hotmail.com

Mimmi Hek sa...

Tack för all inspiration du bidragit med under året. Supersöt julehund.
Kram och God Jul!

Susanne sa...

Det var den sööööööööötaste julhunden jag sett... han får gärna komma på besök : )
Önskar er en fortsatt trevlig julhelg.
Många Julkramizar

Unknown sa...

Gog fortsättning på julen till dig.
Kramar Eln

4U2 sa...

Idag såg jag tomten ligga och vila på hängmattan jag visat i tidigare inlägg. Ute i det fria, dagtid vågade han visa sig.