Sidor

tisdag 5 oktober 2010

SE UPP FÖR..........JÄGARNA !!!!!

Nu ligger jägarna i startgroparna. Så plocka alla kantareller du vill ha.... NU !!! För från måndag är det farligt att gå ut i skogen.

Nu känns det verkligen...HÖST !!! Det är kyligt och blåsigt men solen skiner och temperaturen är hyfsade 14 grader. Men...... FÄRGERNA !!



Vi tog en långpromenad imorse Ajax och jag. Ser ni så vacker lönnen är nu !! Den har skiftat färg på några dagar och i solskenet blir det extra vackert.


HÄR BOR JAG !!!

Det har blivit lite scrappande i em. Det värsta med mitt scrappande är att det blir KAOS runt omkring mig. Tur att jag har ett eget rum som jag bara kan stänga dörren till.


Det här papperet köpte jag på mässan i H-borg. Lite roligt inför Halloween. Pumpastämpeln är Skogstokigas.


Kvällsfikat väntar !! Kanelbullarna är inte lika mjuka och mumsiga som igår, men lite ugnsvärme återskapar väl det. Eller ????

7 kommentarer:

Lindha sa...

Vilka härliga höstfärger du lyckats fånga på din blogg! Jag njuter i fulla drag av hösten och färgerna!

Bra att du påminde om att plocka svamp innan måndag... Får bli en svamptur ut i skogen till helgen tror jag!

Må så gott!
Kram Lindha

Maria sa...

Ja, nu är det verkligen höst. VAckert och lite kyligt. Ska din man jaga älg här i "södern" också?
Dina kort är så fina, som alltid.
Kram, Maria

Bettan sa...

Han är väldigt söt.... Ajax. Fina kort har du gjort oxå.
Kram Sytanten

SusanLotus sa...

Jättefina kort! Speciellt det översta är så coolt med älgen och texten!
Ja, nog är höstens löv vackra som blommor! Det tycker jag med. :)

Jenny sa...

Halleda, vilken goding han är, Din Ajax!

Och verkligen härliga färger är det nu. Man vill ta kort på ALLT ju!

Och lite kreativt KAOS måste man få ha...Hehe! Du är nog inte ensam om det.../:

Kanonfina kort har DU gjort som vanligt. Älgen är ju en höjdare!

Kram, J:son

LenA sa...

Visst är hösten härlig med alla sina färger för att inte tala om tända ljus och brasor! Tid att njuta av!
Jättefina kort, jag föll pladask för kortet med den gulliga älgen!

Ha det gott och håll i hatten i höstvindarna!
Kram Lena

Myricas Farmor sa...

Tack snälla du för mallen.
Vilka fina kort du gör, det är så kul att se och få lite inspiration.
Ha en bra dag
kram