Sidor

tisdag 1 november 2022

OZKAR 5 månader

Såklart måste vi fira den här glade gossen på . . . .

5 månadersdagen 💗



OZKAR  AroundOffRoad



Den här bilden beskriver honom perfekt . . . . . 

Full fart. Öronen fladdrande i farten !!!


BOLLEN !!!!! 

Och alla andra leksaker ofta drällande omkring sig. 


Golvet fullt, bara att välja.


Eller så har jag en räv till madrass !!!


Finns det något gott till mig i kylen tro ??


Efter all lek och bus dimper han ofta ner och vilar på mattes fötter. 


 Pä kvällen dyker han ner i sin lilla säng , nära husse. 


Han är vår glädjespridare. Och väldigt nära oss, hela tiden. 💕 


                       

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Grattis till virvelvinden Ozkar.
Kram Carin

Myricas Farmor sa...

Du får gratta och krama om den goe 4 benta vännen.
Ingvor

Eva Sundström sa...

Låter som en härlig liten krabat!

lisashus sa...

Vilken liten sötnos och många glädjestunder får du!
Tusen tack för kommentaren hos mej!
Kram
Lisa

Bibbis blandning sa...

Han är fullständigt bedårande er Ozkar.
Man blir glad bara av att se bilder på honom och hans bus.
Jag läser ju dina inlägg men har svårt att lyckas få mina kommentarer att hamna där de ska. Poff.....så går de upp i rök.

Såg på äppelbilderna hur ni lade dem på tidningspapper och jag minns att jag som barn fick sitta och slå in äpplen i tidningspapper och de lades sedan ner i kökssoffan på landet.

Nog går det fort mot jul. Det är kul att se dina fynd från loppisar. Jag tycker mycket om det gamla och njuter av att se dessa saker få ett nytt liv i ett nytt hem.

Ha det riktigt fint och rufsa gärna runt i Ozkars päls ifrån mig.