Sidor

söndag 11 april 2010

NORDISKA TRÄDGÅRDAR 2010


Jag har aldrig förr varit på en trädgårdsmässa. Men jag måste säga att upplevelsen är enorm. Hela ens skafferi av trädgårdsidéer fylls på till bredden. Synintrycken , dofterna och människors kreativitet är överväldigande. Här följer en bildkavalkad uppdelad efter olika tema.Den första och största på mässan är såklart
KÄRLEK och BRÖLLOP :




Nästa tema är SITTA FINT




TRÄDGÅRDENS BLINGBLING och FÄRGPALETT




SÅ och PLANTERA




Efter fem timmar var vi ganska "mätta" och supernöjda. Med hem i väskan och i huvudet fanns det som nu ska bli förverkligat i praktiken :djungelgurka, limegröna solrosor, inredning i mitt nya växthus, betongidéer o.s.v. Jag är nästan helt säker på att det blir ett besök på NORDISKA TRÄDGÅRDAR 2011.

1 kommentar:

Mormor S sa...

Vilka härliga bilder från Trädgårdsmässan.

Du är duktig att virka jordgubbar också. Det skall jag nog försöka någon gång.

Du hade tur på loppisen också med garn och de fina virkade dukarna. Jag har gjort såna dukar en gång i tiden men jag tror mina hade rosa blommor. Nu är det svårt att se och att få fingrarna att lyda med så tunt garn.
kramar från Siv