Sidor

torsdag 26 januari 2023

Fina OZKAR !

Nytrimmad !!! Något mindre .
Och då kom hans vackra ögon fram. 



BOLLEN !!!!

Den viktigaste leksaken han har. Och den har ju hängt med våra förra hundar också. 
Går att greppa och dra runt med överallt. Ocvh såklart leka med. 



Igår kväll överraskade himlen oss med ett riktigt skådespel. Först vita tussiga moln. Vet inte vad den formationen heter, men någon vet säkert. 

Sedan färgades molnen vid solnedgången till ett rosa konstverk. 
Inte varje dag man ser sådant. Men tur att man stannar upp ibland och kan njuta en stund av det. 


Det här är ju också en skapelse i färg. Som ni ser har jag avancerat och stickat både fram- och bakstycken. Jag har inte avslutat upptill. Vill gärna se hur jag får ihop färgerna på ärmarna. 



Idag är det stickcafe´så jag kan nog få lite utlåtande hur jag ska få till det på snyggaste sättet. 

Ha det fint önskar er . . . .     

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Skönt att bli av med lite päls kan jag tänka mig.
Det är otroligt vilka vackra färger himlen kan bjuda på.
Så snygga färger det var på din tröja som du stickar.
Ha en fin fredag.
Kram Carin

Bibbis blandning sa...



Ozkar blev jättefin när han blev av med långpälsen. Han ser liten och elegant ut nu. Snygg! Han var i o f s fin innan också.

Tack för att du delade de vackra himlabilderna. Jag gillar sådana. Det finns så mycket vackert bara man håller ögonen öppna.

Vilka vackra färger du har till tröjan. Jag tror den kommer att bli kanonfin när den är färdig. Hoppas du lägger ut en bild då här på bloggen.

Ja det är tragiskt med vad som hände med LisaMarie. Och Elvis.
Men du......vi kommer alltid att ha musiken kvar. Det är jag tacksam för.

Ha det så bra som du bara kan och var rädd om dig.